субота, 8 лютого 2014 р.

Творчі домашні завдання з Літературного читання
2-А клас
Тема: П. Воронько "Картина"

В мене є така картина -
Краща від усіх!
Не картина - дивина,
Під горою - низина.
Спіють яблука, малина,
Зелень скрізь буя...
На гілках сидять галчата,
По ставку пливуть курчата.
Сонце сяє, зір немає,
Небо блакитне...
Їжачки в колючих шубах,
Жолуді лежать під дубом,
Зайчики в траві...
Весело пищать курчата,
Їх зігріла квочка-мати...
От картина так картина!
Хто таке придумать зміг?
Другокласник Михайлик!
Михайлик Денис
В мене є така картина -
Краща від усіх!
Не картина - дивина,
Під горою - яблуня. 
Спіють яблука, малина,

В небі сонечко сія.
Угнізді сидять пташата,
По ставку пливуть качата,
Горобці летять...
Ніч настала, сяють зорі,
Зайчики під осокором 
Купкою сидять.
От картина так картина!
Що малюнок, то й новина!
Хто ж її подарував?
Це я сам намалював!


Кононенко Назар

В мене є така картина -
Краща від усіх!
Не картина - дивина,
Під горою - низина.
Спіють яблука, малина,
Квітнуть гарні квіти.
Під кущем сидять зайчата,
В ставку хлюпочуться качата,
Їжаки сидять.
Світить сонце ось надворі,
Листочки всі на осокорі
зелені висять...
От картина так картина!
Що малюнок, то й новина!
Хто ж її подарував?
Це я сам намалював!
Миколенко Дмитро

В мене є така картина -
Краща від усіх!
Не картина - дивина,
Під горою - низина.
Спіють яблука, малина,
Зверху дощик накрапа.
На гілках сидять пташата,
По ставку пливуть качата,
Журавлі летять.
Світить сонце, сяє ясно.
Жолуді на дубі
Гарно так висять.
От картина так картина!
Що малюнок, то й новина!
Хто ж її подарував?
Це я сам намалював!

Батуєва Анна

На стіні висить картина.
Спіють яблука й малина,
Світить сонце,
Все радіє...
Навіть зайчики малі
гріються на сонці.
І курчаточка пухнасті
Бавляться в пісочку.
Цю картину малювала,
Мамі й тату дарувала!

Майборода Інна

Спробуємо зробити інакше,
Так і справді буде краще.
В мене є така картина -
Краща від усіх!
Не картина, а краса!
 Під горою низина,
Спіють яблука, малина.
На гілках сидять пташки,
По ставку пливуть качки.
Їжачки повзуть у справах,
Світить сонце у горі,
Дозрівають жолуді...
От картина так картина!
Що малюнок, то й новина!
Хто ж її подарував?
Це я сам намалював!

Швець Яна



Немає коментарів:

Дописати коментар